Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyandıgınızda aklınıza gelen ve günboyu söylediginiz parca..

  • beklicem321 • 21 Şubat 2007 10:31 • #523185
    Yeni uyandım sayılır..

    satyricon - walk the path of sorrow sabah sabah çok iyi gidiyor ;)sanırım gün boyu satyricon dinleyeceğim...
Bu konunun tüm mesajları