ya sevip sevmememden değil birinden duymam yeterli sonra butun gun dilimde o sarkıyla dolanıp duruyorum..(nefret ediyorum bu durumumdan yaa)misal veriyorum bgn radyoda roberin senden cok var parcasını dinledim dilime takıldı aksama kadar artık bu boyle surup gider:))