-
valla geçenlerde "yani rüzgar herşeyiiiiiiiiiiiii" diye diye bitirmiştim bir günü:)gripin'den "rüzgar"..nerden bulaştıysa bütün gün durakladığım her an "yanii rüzgar herşeeyiiiiiiiiiiii" diye böğürmüştüm:)
-
Pearl Jam'in "Why Go Nuri" adlı eseri..
-
ne bılıyım ama limp bizkit eat you alive cok solerım
-
Kurban - Gelme
-
..wednesday13- i walk with a zombie:)...
-
bugün sisters of mercy-marian olmuştu...
-
cemiyette pişiyorum-bazen canım çok sıkılır
bad trip-kollarını aç cesedime
-
"sür sür arabanı gez sokakları
keyifli neşeli tasasız çıkar hayatın tadını"
susam sokağı :D
-
bugun sabahtan beri no doubt-don't speak soyluyorum normalde grubu sevmem ama bu sarkısı cidden harika ya sanırım bunalımdayım idare edin düzelicem inşallah :S
-
Anathema - regret, bu şarkı bana yazılmış sanki