Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyandıgınızda aklınıza gelen ve günboyu söylediginiz parca..

  • darknessss • 29 Ağustos 2006 14:55 • #511690
    valla geçenlerde "yani rüzgar herşeyiiiiiiiiiiiii" diye diye bitirmiştim bir günü:)gripin'den "rüzgar"..nerden bulaştıysa bütün gün durakladığım her an "yanii rüzgar herşeeyiiiiiiiiiiii" diye böğürmüştüm:)
  • ibanetze • 29 Ağustos 2006 14:58 • #511691
    Pearl Jam'in "Why Go Nuri" adlı eseri..
  • _rasmus_ • 29 Ağustos 2006 15:04 • #511693
    ne bılıyım ama limp bizkit eat you alive cok solerım
  • rhoads • 30 Ağustos 2006 19:38 • #511906
    Kurban - Gelme
  • essgi_013 • 17 Şubat 2007 23:06 • #522928
    ..wednesday13- i walk with a zombie:)...
  • metalikmanyak • 17 Şubat 2007 23:09 • #522929
    bugün sisters of mercy-marian olmuştu...
  • yeşilkazak • 17 Şubat 2007 23:13 • #522931
    cemiyette pişiyorum-bazen canım çok sıkılır
    bad trip-kollarını aç cesedime
  • oqz • 17 Şubat 2007 23:23 • #522934
    "sür sür arabanı gez sokakları
    keyifli neşeli tasasız çıkar hayatın tadını"
    susam sokağı :D
  • ysmn_nur • 17 Şubat 2007 23:24 • #522935
    bugun sabahtan beri no doubt-don't speak soyluyorum normalde grubu sevmem ama bu sarkısı cidden harika ya sanırım bunalımdayım idare edin düzelicem inşallah :S
  • infectedsoul • 18 Şubat 2007 07:33 • #522967
    Anathema - regret, bu şarkı bana yazılmış sanki