uyandığımda değil ama sabahın köründe(ki hala uyuyor oluyorum)sınıfta "gitme sana muhtacı" şarkısıyla karşılandığım için bütün gün otomatiğe bağlayıp "gitmeee..." diye dolandım ortalarda,bakışları tahmin edersiniz sanıyorum?
ruhu şad olsun madem
"tatlı gönüllere giren
zeki müren"