valla kısa ve öz olarak grup deli'nin ösym şarkısını çok seviyorum diyorum =P
ösym bizim hayatımızı mahvediyo :S
kendimi at yarışında gibi hissediyorum valla =S hayır üniversiteyi kazandın diyelim artık onunla da hayatın kurtulmuyo n'olcak bilmiyorum =S