Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

öss hayatımızı nasıl etkiliyor?

  • metalet • 28 Ağustos 2006 17:55 • #511619
    bu sene öss ye hazırlanan biri olarak nefretinizi benimle paylaşın nefretimiz büyüsün grubum yıkıldı nedir bizim bu halimiz dostlarım?
  • pUnKeR • 28 Ağustos 2006 18:02 • #511620
    müzikle alakası nedir?
  • metalet • 28 Ağustos 2006 18:05 • #511621
    abi eğer dikkat edersen ve okursan bi foruma bişe yazmadan grubum yıklıdı dedm bu grup müzik yapan bi grup tamam farklı gruplar var ama benmki müzk yapıodu senn müzk hayatını etkilemiosa yazmamakta özgürsün zorlamadım dimi
  • Noryth Aquanum • 28 Ağustos 2006 18:28 • #511622
    Valla bi fantastik etkiliyor.
  • narkozz • 28 Ağustos 2006 18:52 • #511624
    valla kısa ve öz olarak grup deli'nin ösym şarkısını çok seviyorum diyorum =P
    ösym bizim hayatımızı mahvediyo :S
    kendimi at yarışında gibi hissediyorum valla =S hayır üniversiteyi kazandın diyelim artık onunla da hayatın kurtulmuyo n'olcak bilmiyorum =S
  • metalet • 28 Ağustos 2006 18:55 • #511625
    aslında hepimiz birbirimizn rakibiyiz bakın bence toplanalım bi yerde kapışalım buldum yağlı güreşe tutusalım hem 1 sene gitmez hem spor olur
  • Noryth Aquanum • 28 Ağustos 2006 18:57 • #511626
    O halde lütfen :
    Bulutsuzluk Özlemi - YÖK'ün Yıldönümü
  • metalet • 28 Ağustos 2006 19:00 • #511629
    abi ben bulutsuzluk özlemi dinlemem ya immortal sons of northern darkness yapalım ya da sen orda onu dinle baskası cengizden bişe dinnesin bazısı müslümden nefretimiz ortak olan
  • narkozz • 28 Ağustos 2006 19:01 • #511630
    evet bulutsuzluk özlemi'nin o şarkısı bizim duygularımızı dile getiriyo sanki :D
  • karabasan_gzem • 28 Ağustos 2006 19:58 • #511633
    ben öss ye hazırlanırken deli nin ösym şarkısını çok dinleyip stres attığımı bilirim=)össye hazırlananlara tavsiyem boşuna sıkıntı yapmayın gözünüzde büyütmeyin altı üstü bi sınav ben sınav sorularını görünce tuh be bunun için mi çalıştım ben bi sene dedim ama sozüm mat2 den dışarı adamlar kasmış mat2 de bence=P bu sene hazırlananlara kolay gelsin ösym insaflı olur bu sene umarım..