ben öss ye hazırlanırken deli nin ösym şarkısını çok dinleyip stres attığımı bilirim=)össye hazırlananlara tavsiyem boşuna sıkıntı yapmayın gözünüzde büyütmeyin altı üstü bi sınav ben sınav sorularını görünce tuh be bunun için mi çalıştım ben bi sene dedim ama sozüm mat2 den dışarı adamlar kasmış mat2 de bence=P bu sene hazırlananlara kolay gelsin ösym insaflı olur bu sene umarım..