Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

öss hayatımızı nasıl etkiliyor?

  • cthulhu88 • 29 Ağustos 2006 04:39 • #511662
    Ben girdim sınava.Eğlendim aslında güzel oluyo.Okulda genelde insiyatifin oluyo aman psikolojileri bozulmasın die.Bunun yanında yararlı olcak ne diim.Plan-program zorunlu değil.Tv zararlı değil.Stüdyo çalışmaları zararlı değil.Sadece aşk zararlı olabiir belki biraz ama ilişniz varsa da bozmayın :D.Hepsini kendi adıma söledim ama bol soru çözün haa o evrenseldir birde bunu eğlenceli hale getirin gidin cips yiyerek soru çözün ya da ne biliim soruların yanına yorum yazın sıkılırsanız vs. ben öyle yapıyordum.Sıradışı gelebilir yazdıklarım ama hiçbişeyi şartlandırmayın diye yazıyorum.Birde mümkün olduğunca kendinizi az kısıtlayın.Sıradışı gelebilir yazdıklarım ama hiçbişeyi .Malum 17'de 18e geçiş olan yıl en süper yıldır genelde...Hepinize bol şans lazım olcak ;)
Bu konunun tüm mesajları