çalışmadan tabii ki olmaz gerçi ben de çok çalışmadım keşke çalışsaymışım daha iyi olurdu şu an ki durumumdan kötü değil gerçi:):):):)
vala ben de bi tipi unutmuşum sizinkine yakın bu test kitaplarından nefret eden dersi derste anlayan çok da ekstra çalışmayan ama başarılı olan öğrenci ben de buyum işte:=PPPPPPPPPPP