ınanmıyorum vovın hala dısckman mı kullanıyorsun ya saka gıbı bende ıpod var 30 gb vıdeo oynatıcılı ıse yarıyor sıyah bı de usutune stıckır fılan da yapıstırdım guzel oluyor yanı bı kac ta klıbım var :) neyse ısmaıl yk nın en sevdıgım sarkısı ısterım senı bılmıyorum cok hosuma gıdıyor sozlerı cok anlamlı benım ıcın .S ısmaıl yk hakkında kımse olumsuz yorum yapamaz zaten ısmaıl yk ya uzanan eller kırılsın :S