Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İsmail YK ve müzige kazandırdıkları...

  • karayansima • 31 Ağustos 2006 01:56 • #511972
    ismail yk bu piyasanın gördügü en kendi gibi olan insandır kimseden etkilenmemiştir kendi tarzını yapmıstır... barlarda magazin programlarında sürtmemiştir tamam igrenç sarkılar yapmıstır ama bu ona olan saygıyı azaltmamalı! ismail yk türkiyeye bir defa gelir...
    ayrıca hiç bir rock grubu onun kadar farklı ve aykırı bir müzik tarzıyla gelmemiştir her sarkılarında bir özentilik kokar...
    o yüzdenn...
    ismail yk forever..
    ayrıca allah belanı verecek sarkısında solo bölümünü düsnecek bir rock grubu çıkarmı oda tartısılır!!...


    bunu baska bir forumda yazmıstım sonra tartısmaya layık gördüm!!! sizin düsüncelerinizi merak ettim...
  • SlipknotSlave • 31 Ağustos 2006 02:44 • #511980
    forever ismail gardaşşşş
  • -jackal_musty- • 31 Ağustos 2006 05:47 • #511983
    ya bu ismail yk nedir bu forumlarda bi türlü anlamıyorum..


    ya kardeşim sakızı sündürdükçe sündürmenin anlamı ne..maksat sansasyon yaratmaksa ismail yk şartmı..
  • lena avrıl • 31 Ağustos 2006 13:30 • #511993
    ya bu ne yaa niye hep aklımdaki topicleri başkası yapıyo...
  • vovin35 • 31 Ağustos 2006 15:00 • #512001
    aman tanrım olamaz ismail YK idolümdür bütün garaj bilir en büyük fanı olduğumu..
    okulda cafede evde heryerde discmanimde eksik etmem albümünü. winamp listemin en başlarında yer alır
    ismail Türkiyenin gelecek vadeden ender sanatçılarından biridir..Nihayet adam gibi bir sanatçı çıkarabildik..arkadaşlar lütfen ismail yk hakkında olmusuz ve hakaret edici yorum yapmayın ki ortam gerilmesin..
  • rocke_r • 31 Ağustos 2006 15:48 • #512002
    ınanmıyorum vovın hala dısckman mı kullanıyorsun ya saka gıbı bende ıpod var 30 gb vıdeo oynatıcılı ıse yarıyor sıyah bı de usutune stıckır fılan da yapıstırdım guzel oluyor yanı bı kac ta klıbım var :) neyse ısmaıl yk nın en sevdıgım sarkısı ısterım senı bılmıyorum cok hosuma gıdıyor sozlerı cok anlamlı benım ıcın .S ısmaıl yk hakkında kımse olumsuz yorum yapamaz zaten ısmaıl yk ya uzanan eller kırılsın :S
  • vovin35 • 31 Ağustos 2006 17:18 • #512003
    abi nabarsın be garibanlık işte... ben daha düne kadar compact casette dinliyorudum şarkıları
    işte daha yavaş yavaş akmaya başlıyorum dijital teknoloji ortamına mp3 discman falan
  • lena avrıl • 31 Ağustos 2006 18:02 • #512008
    ya bakın gerçekten düşünün adam şarkılarını kendi yazıyo çıplak pozlar vermiyo özgün de oldukça :P
    orda burda çıkmıyo ayrıca her ne kadar tazrızmız olmasa da içimiz baysa da harbi saygı duyalım yani o gülşen mi yeliz yeşilmen mi ............(sansürledim burayı) gibilerinden kat kat iyidir yani kötünün iyisi ha dinlemem mecbur kalmadıkça o ayrı :)
  • vovin35 • 31 Ağustos 2006 18:06 • #512013
    işte bu yaa lena arkadaş bu işten anlıyor gerçekten tebrikler ;)
  • lena avrıl • 31 Ağustos 2006 18:16 • #512015
    ya bak yapma böyle ama doğru diyorum ben gidip o açılan saçılan bipppppleri dinliceğine bu adamı dinlesinler gerçi hiçbirini dinlemesinler de o ayrı:)

    yani burda ykdan daha iğrençler var demek istiyoru ben
    bilmem anlatabildim mi*?