Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İsmail YK ve müzige kazandırdıkları...

  • syarar • 3 Eylül 2006 12:22 • #512201
    bak sayende rap e bile saygı duyduk yüz verdik astar isteme ismail y.v..k sevmem ben
  • lena avrıl • 3 Eylül 2006 14:00 • #512224
    hehehehe:):)

    yok yav saygı duyma kendin bilirsin de diyorum yani ismail yk kötünün iyisi yani sonuçta diyenler vr sevgililerine Allah belanı versin şeklinede sesleneneler de var adam doğal yani
    zuzuzuzhhahhaha:)
  • Soulforger • 4 Eylül 2006 01:19 • #512293
    Kardeşim madem ciddi değilsin , niye konu açıyosun? D
  • karayansima • 4 Eylül 2006 01:55 • #512297
    ben ciddi değilim demedim virgüllü yerler ciddi değil dedim ama bak sonunda "dediklerimin gerçek payı vardır" diyorum...
    ismail yk gerçekten büyük adam severim kendisini...
    bak bu ciddi mesela:))
  • LoVe_MetaLL_ • 4 Eylül 2006 04:19 • #512307
    kabus gibi bi insan bence! dinleyenlere saygı duymayı çok istiyorum ama! sanırım mümkün değil :(
  • acopolict • 4 Eylül 2006 06:22 • #512308
    bu adam gereksiz biri
    boşu boşuna insanları manyaklaştırıyo
    ayrıca gülmektende öldürebilir insanı bazı şarkıları
  • FuL_TeLiKe • 4 Eylül 2006 09:50 • #512310
    klibindeki en sağdaki arkadaşa dikkat..
    oturun 1 kere izleyin..
    pişman olmazsınız..
    (ayakta yürürlerken ve allah belanı versin şarkısının klibi..)

    ve aynı klipte tövbe yazısına dikkat edin..
    türkçeyi baştan yarattırıyo..

    izleyin görün o adamın aslında ne kalite 1 adam olduğunu..

    harbiden de özgün(!!!) 1 tövbe yazısı..
    ben daha önce rastlamadım..
  • syarar • 4 Eylül 2006 10:36 • #512324
    izleyeceğimi sanmıyorum... birşey soracağım bunu çocuklar dışındıa dinleyen var mı yani müzik dinlemek için bunu açan insanlar varmı sizce...
  • lena avrıl • 4 Eylül 2006 11:06 • #512334
    üst omşumuzun 30 yaşında kendisi 11 yaşında oğlu 16 yaşında kızı babaları orhan gencebay dnler ismail ykyla işi olmaz en aielnin müzik zevklerinin nerrden mi biliyorum

    hepsi son ses dinlerler de ondan ama ben şarkı söylemek için sesi açınca yere vururlar hıh ...
  • syarar • 4 Eylül 2006 11:13 • #512341
    eee dinlemiyorlarmış işte orhan gencebay dinliyorlarmış. ayrıca onlar yere vurunca sen de voofer ı duvara daya direk bas gitsin oraya alışsınlar ona sen sonra yüksek seste dinleyince rahatlarlar yani dev gibi ses aç ta yükseğe birşey demesinler.madem onlar son ses açıyor oh olsun..