Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İsmail YK ve müzige kazandırdıkları...

  • vovin35 • 31 Ağustos 2006 18:22 • #512017
    tamam işte ben onu diyorum bilimum mankenlikten şarkıcılığa transfer olanları dinliyceme yk dinlerim adamın şarkı sözlerinde hiç olmasa isyan var felsefesi rock müziğe paralellik gösteriyo [ironi değil gerçek bak :))) ]
  • VictimOfaDown • 31 Ağustos 2006 18:36 • #512018
    allah belanı versinin sonundaki gitar solosunu ağzım açık dinledim..kerry king'in atmış olaibliceğinden düşünüyorum..ismail yk işini biliyo çok güzel bi solo o ayrıca biraz at gözlüklerinizden kurtulup şarkının sözlerine kulak verirseniz gerçekten kendinizi bulucaksınız..yani adam çok iyi anlatmış terkeden sevgili olayını..
  • narkozz • 31 Ağustos 2006 20:00 • #512031
    bu adama olan hayranlığım her geçen gün biraz daha artıyo =S
  • System666 • 31 Ağustos 2006 20:17 • #512032
    Aaaah ah ciğerimden vurdunuz beni büyük üstadın ismini anarak.. Forever İsmail YK diye bi başlık açmıştım b*k atmaya kalkan çok oldu büyük üstadtır kendisi laf etmeyin o adama ^_^



    Şuan bulunduğum cafede çalan şarkı İsmail YK - Allah belanı versin!



    DaRKNeSS
  • lena avrıl • 31 Ağustos 2006 20:21 • #512033
    ben dalga geçmiyorum belki bize uzak bir tarz ama
    o maneknlikten şarkıcılğa soyunan soyundukalrını da giymeyi unutanlardan bin kat iyi yani bir ara tekrar dinlicem o şarkıyı hiç kulak vermediğimden solo falan farketmememiştim puahhaha
    ama gerçekten de bir yerde saygı yavv geyiğe vurmayın işi:)
  • narkozz • 31 Ağustos 2006 21:11 • #512044
    evet o şarkının alt yapısı hakikaten iyi ona lafım uok sözleri de güzel aslında doğru abi kıçını başını açıp sanat yaptığını sanan insanlaradn bin kat iyidir
  • syarar • 1 Eylül 2006 11:48 • #512095
    ben 120 gb medya oynatıcı alacam çok ucuz da ses kaydedici yok işte o kötü bir radyo ve aptal bir ses kaydedici ekleseler süper olur....
  • syarar • 1 Eylül 2006 11:50 • #512096
    evet ben ondan daha iğrenc insanların olduğuna katılıyorum...
  • Soulforger • 1 Eylül 2006 22:24 • #512140
    Sadece solosundan bahsetmişsin güzel olarak , o soloyu o yazdıysa benim de adım Cenk değil bundan sonra!

    Ayrıca kendisi gibi derken kastın ne? Arabayla giderken sinirlenip beyzbol sopasıyla arabayı dağıtan bi insan falan mı? Ayrıca rockçıların göründüğü gibi olmadığını nerden biliyorsun?

    Tartışılmaz bence , saçma , müziğe bir şey katmadı -kro bir kitle dışında...
  • karayansima • 2 Eylül 2006 00:50 • #512143
    Sadece solosundan bahsetmişsin güzel olarak , o soloyu o yazdıysa benim de adım Cenk değil bundan sonra!

    Ayrıca kendisi gibi derken kastın ne? Arabayla giderken sinirlenip beyzbol sopasıyla arabayı dağıtan bi insan falan mı? Ayrıca rockçıların göründüğü gibi olmadığını nerden biliyorsun?

    Tartışılmaz bence , saçma , müziğe bir şey katmadı -kro bir kitle dışında...


    ee be kardesim orda ünlemlere dikkat edersen neyin geyik neyin ciddi oldugunu anlarsın... bizde senin kadar neyin ne oldugunu biliyoruz. tesekkür uyarmısın sağ ol ama burda ismail yk baslıgı altında insanların ciddi seyler konusmasını bekleme ama yinede dediklerimin gerçek payı vardır...
    forever ismail yk