Sadece solosundan bahsetmişsin güzel olarak , o soloyu o yazdıysa benim de adım Cenk değil bundan sonra!
Ayrıca kendisi gibi derken kastın ne? Arabayla giderken sinirlenip beyzbol sopasıyla arabayı dağıtan bi insan falan mı? Ayrıca rockçıların göründüğü gibi olmadığını nerden biliyorsun?
Tartışılmaz bence , saçma , müziğe bir şey katmadı -kro bir kitle dışında...