Sadece solosundan bahsetmişsin güzel olarak , o soloyu o yazdıysa benim de adım Cenk değil bundan sonra!
Ayrıca kendisi gibi derken kastın ne? Arabayla giderken sinirlenip beyzbol sopasıyla arabayı dağıtan bi insan falan mı? Ayrıca rockçıların göründüğü gibi olmadığını nerden biliyorsun?
Tartışılmaz bence , saçma , müziğe bir şey katmadı -kro bir kitle dışında...
ee be kardesim orda ünlemlere dikkat edersen neyin geyik neyin ciddi oldugunu anlarsın... bizde senin kadar neyin ne oldugunu biliyoruz. tesekkür uyarmısın sağ ol ama burda ismail yk baslıgı altında insanların ciddi seyler konusmasını bekleme ama yinede dediklerimin gerçek payı vardır...
forever ismail yk