allah belanı versinin sonundaki gitar solosunu ağzım açık dinledim..kerry king'in atmış olaibliceğinden düşünüyorum..ismail yk işini biliyo çok güzel bi solo o ayrıca biraz at gözlüklerinizden kurtulup şarkının sözlerine kulak verirseniz gerçekten kendinizi bulucaksınız..yani adam çok iyi anlatmış terkeden sevgili olayını..