Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İsmail YK ve müzige kazandırdıkları...

  • syarar • 4 Eylül 2006 11:13 • #512341
    eee dinlemiyorlarmış işte orhan gencebay dinliyorlarmış. ayrıca onlar yere vurunca sen de voofer ı duvara daya direk bas gitsin oraya alışsınlar ona sen sonra yüksek seste dinleyince rahatlarlar yani dev gibi ses aç ta yükseğe birşey demesinler.madem onlar son ses açıyor oh olsun..
Bu konunun tüm mesajları