Arkadaşlar ben bu festivalin sebebinin tamamen ekonomik ve emperyal olduğunu düşünmekteyim.Çıkan gruplar sanki başka grup bulunamadığından çıkmışlar gibi kötü ve rock değil.Giden gençler de sadece festivale gitmek anlamsızca eğlenmek içmek sapıtmak için giden özenti gençlik çoğunlukla.Ne zaman bu ülkede monsters of rock gibi festivaller düzenlencek ne zaman gerçek müziği gerçek rock severlerle dinleyeceğiz.