Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rockn coke sizce de rezil bi festival değil mi?

  • jimi_zoso_page • 2 Eylül 2006 23:22 • #512169
    Arkadaşlar ben bu festivalin sebebinin tamamen ekonomik ve emperyal olduğunu düşünmekteyim.Çıkan gruplar sanki başka grup bulunamadığından çıkmışlar gibi kötü ve rock değil.Giden gençler de sadece festivale gitmek anlamsızca eğlenmek içmek sapıtmak için giden özenti gençlik çoğunlukla.Ne zaman bu ülkede monsters of rock gibi festivaller düzenlencek ne zaman gerçek müziği gerçek rock severlerle dinleyeceğiz.
  • vovin35 • 2 Eylül 2006 23:43 • #512173
    bencede rezillik
    2006 bulgaristan monsters of rock festivali ve;
    wacken open air 2006 festivaldeki grupları gördüm ağzım açık kaldı parasızlığın gözü kör olsun o atmosferi yaşamak vardı
    Aborted
    Amon Amarth
    Die Apo. Reiter
    Arch Enemy
    Atheist
    Battlelore
    Bloodthorn
    Born From Pain
    Caliban
    Carnivore
    Celtic Frost
    Children Of Bodom
    D'espairs Ray
    Danko Jones
    Dezperadoz
    The Dogma
    Ektomorf
    Emperor
    End Of Green
    Fear Factory
    Finntroll
    Fleshgore
    Gamma Ray
    Hellfueled
    In Extremo
    Korpiklaani
    Krieger
    Krypteria
    Lake Of Tears
    Legion OT Dam.
    Mambo Kurt
    Metal Inquisitor
    Ministry
    Morbid Angel
    Motörhead
    MSG
    Mystic Circle
    Nevermore
    Opeth
    Orphaned Land
    Primal Fear
    Rose Tattoo
    Scorpions
    Six Feet Under
    Soilwork
    Soulfly
    Subway To Sally
    Transilvanian B. C.
    Uli Jon Roth
    Victory
    Vreid
    WE
    Whitesnake
    Wintersun

    kısaca bizim organizatörler tırt vede tam sopalık..placebo, muse,duman
  • lena avrıl • 2 Eylül 2006 23:44 • #512174
    1.bu bir rock festivali değil...
    2.gelen gruplar da kendine has kitlesi olan güzel gruplar
    3.evet sarı baleyajlı kızlar vardı tabii headbang yapmaya çaışan
    4.şov eksikliği önemli olan ama bu sene sahne soşvları vardı
    5.bu kişisel bi yazı
    6.sana bişi dediğim falan tartışma yaratmak niyetinde değilim
    7. bitti:)
  • lena avrıl • 2 Eylül 2006 23:47 • #512175
    geçenlerde de avusturya da nova rock oldu gelen grupların bi tanesi gelince türkiyeye olay oluyo ooo türkiye de gelişiyo hocam ayaklarına yatılıyo millet orda arka arkaya çıkıyor üstelik insanlar burda aman bi daha zor gelirler diye para denkleştirmeye çalışırlerken orda amaaaan nasıl olsa gene gelirler diyolar o festival de çok isim vardı...
  • jimi_zoso_page • 2 Eylül 2006 23:51 • #512176
    ya bir nesil rockcoke özentilik yonja com gibi zırvalıklarla eriyo bitiyo
  • lena avrıl • 2 Eylül 2006 23:55 • #512177
    üstüme alınmam için yazılmadı di mi?????

    ama para kapmak için ve de kelime oyunu olmuş rockncoke orda dans çadırı da vardı rapçiler de çıktı

    ama her şarkıda sevgililerini omuzlarında headbang yapan nişantaşı kızlarından da baygınlık geldi tabii
  • jimi_zoso_page • 3 Eylül 2006 00:01 • #512178
    yok üstüne alınma ya sadece bütün bunlar çok saçma geliyo.yani kişiliği oturmamış,internetin,içip sapıtmanın karı kızın esiri olmuş gençlik.
  • cthulhu88 • 3 Eylül 2006 03:12 • #512189
    Umurunda mı ki?Benim değil hatta devam etsinler.
  • syarar • 3 Eylül 2006 12:08 • #512195
    red hot chili peppers gelmedikçe ben gitmem ama onlar gelirse ne kadar b.ktan olursa olsun giderim
  • narkozz • 3 Eylül 2006 12:09 • #512197
    banane abi ya devam etsinler eğlenen, beğenen var. beğenmiyosan gitmezsin.ayrıca sana göre rezil bile olsa yyoruma açık bir yerde hakaret içeren konuşmalar yapamazsın.bu kadar basit =)