-
anlaştık o zaman(valla söz bi daha bi sorum olursa garmesi kullanıcam silme yetkisi olan kardeşlerim)(valla bak:P:P)
-
ben torpilliyim silmiyorlar :)
-
kim ne yaptırıyo kuzum ssana :D benimde karnım aç ama inat ettim yemiycem mesajımı silmesinler diye hemen konuyu bağlıyorum.
bence de kötü bir festivaldir bazıları aç kalabilir. hem oraya müzik için gidilmelidir. umarım prezervatiflerin hepsi kullanılmıştır :S
-
Valla güya rockncoke diyolar rock la hiç bir alakası yok bence...Geçen sene Apocalyptica nın gelmesine çok sevindim ama 50 cent denen o beş para etmez adam geldiği için o festivale festival diyesim gelmedi.(Rocknoke rock festivaliymiş bıdi bıdi...De get len!)
-
koydugu bayrak dunyayı kurtarıcak boyutta degıl zaten bakıp ulkesını hatırlayıp mutlu olunucak bı boyutta
-
yabancı metal festivallerinde zaten birçok ünlü / ünsüz rapçiler çıkıyor hayır yani illaki rock festivali diye rapçi çıkamaz mı ? olaya acayip bi bakış açısı var...
-
rezillik, ne idiü belli olmayan bi rock ta kafalar sallanıyor, metalci gözüken ancak rock'ın bile r'sinden anlamayan gotik kızlarımız orda bulunuyor, çalınan abuk subuk rock zannedilen müzikte sanki çok büyük gruplar varmış gibi eğleniliyor, abuk subuk rapçiler rock festivalinde çıkıyor, bu nası saçmalık allahım... gidin bulgaristan festivaline bakında organizasyonu görün.. canına yandıım özenti Türk gençliğinin para verdiği, emperyalist, rock' a benzemez abuk subuk festivali...
-
Sen asıl rezilliği barışarocka git orada gör. rock la alakası olmayan neüdüğü belirsiz tipler ellerinde birtakım bez parçalarıyla oradan oraya koşturup birşeyler bağırıp zırvalıyorlar bunun adıda slogan oluyormuş. sen orayı görseydin rock n cook un hakkında böyle yazacağını sanmıyorum.
-
ben hepsine karşıyım ki, siyasi olmayan bi festival istiyorum, sadece müzik için yapılmış olan , ne verdiim para amerikaya barut parası olarak gitsin ne de orada siyasi propaganda yapılsın!!!!!!
saygılar.
-
tamamen katılıyorum