Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rockn coke sizce de rezil bi festival değil mi?

  • lena avrıl • 4 Eylül 2006 12:11 • #512385
    anlaştık o zaman(valla söz bi daha bi sorum olursa garmesi kullanıcam silme yetkisi olan kardeşlerim)(valla bak:P:P)
  • syarar • 4 Eylül 2006 12:23 • #512390
    ben torpilliyim silmiyorlar :)
  • narkozz • 4 Eylül 2006 12:36 • #512400
    kim ne yaptırıyo kuzum ssana :D benimde karnım aç ama inat ettim yemiycem mesajımı silmesinler diye hemen konuyu bağlıyorum.
    bence de kötü bir festivaldir bazıları aç kalabilir. hem oraya müzik için gidilmelidir. umarım prezervatiflerin hepsi kullanılmıştır :S
  • dimmuborgirfan • 4 Eylül 2006 19:05 • #512426
    Valla güya rockncoke diyolar rock la hiç bir alakası yok bence...Geçen sene Apocalyptica nın gelmesine çok sevindim ama 50 cent denen o beş para etmez adam geldiği için o festivale festival diyesim gelmedi.(Rocknoke rock festivaliymiş bıdi bıdi...De get len!)
  • Drive-MAN • 5 Eylül 2006 00:02 • #512468
    koydugu bayrak dunyayı kurtarıcak boyutta degıl zaten bakıp ulkesını hatırlayıp mutlu olunucak bı boyutta
  • SlipknotSlave • 5 Eylül 2006 21:39 • #512539
    yabancı metal festivallerinde zaten birçok ünlü / ünsüz rapçiler çıkıyor hayır yani illaki rock festivali diye rapçi çıkamaz mı ? olaya acayip bi bakış açısı var...
  • Mad_Slayer • 6 Eylül 2006 02:18 • #512577
    rezillik, ne idiü belli olmayan bi rock ta kafalar sallanıyor, metalci gözüken ancak rock'ın bile r'sinden anlamayan gotik kızlarımız orda bulunuyor, çalınan abuk subuk rock zannedilen müzikte sanki çok büyük gruplar varmış gibi eğleniliyor, abuk subuk rapçiler rock festivalinde çıkıyor, bu nası saçmalık allahım... gidin bulgaristan festivaline bakında organizasyonu görün.. canına yandıım özenti Türk gençliğinin para verdiği, emperyalist, rock' a benzemez abuk subuk festivali...
  • baltalı ilah • 8 Eylül 2006 00:20 • #512753
    Sen asıl rezilliği barışarocka git orada gör. rock la alakası olmayan neüdüğü belirsiz tipler ellerinde birtakım bez parçalarıyla oradan oraya koşturup birşeyler bağırıp zırvalıyorlar bunun adıda slogan oluyormuş. sen orayı görseydin rock n cook un hakkında böyle yazacağını sanmıyorum.
  • Mad_Slayer • 8 Eylül 2006 00:48 • #512755
    ben hepsine karşıyım ki, siyasi olmayan bi festival istiyorum, sadece müzik için yapılmış olan , ne verdiim para amerikaya barut parası olarak gitsin ne de orada siyasi propaganda yapılsın!!!!!!


    saygılar.
  • narkozz • 8 Eylül 2006 00:50 • #512756
    tamamen katılıyorum