Valla güya rockncoke diyolar rock la hiç bir alakası yok bence...Geçen sene Apocalyptica nın gelmesine çok sevindim ama 50 cent denen o beş para etmez adam geldiği için o festivale festival diyesim gelmedi.(Rocknoke rock festivaliymiş bıdi bıdi...De get len!)