Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rockn coke sizce de rezil bi festival değil mi?

  • karabasan_gzem • 3 Eylül 2006 20:44 • #512239
    bende sevmiyorum bu festivali ama giden gitsin beni bağlamaz.
  • beklicem321 • 3 Eylül 2006 20:59 • #512240
    "bence de kimse oraya müzik dinlemeye gitmiyor" şu lafını düzletirmisin? "bence" demen bile hiçbirşeyi değiştirmiyor.
    genelleme yaparak konuşamazsın. oraya gerçekten de Placebo için, vega için ya da ne bileyim MUSE için gidenler de var.
  • cthulhu88 • 3 Eylül 2006 22:46 • #512251
    O diilde ilk gün 531 prezervatif satılmıış :S Büüüeeeeeeee
  • hiyerrapol • 3 Eylül 2006 23:43 • #512279
    hatıra olsun diye alıyorlardır...
  • cthulhu88 • 3 Eylül 2006 23:49 • #512284
    Çoğu kullandığından diilde işte ben de prezervatif aldım dalgasında
  • musiclover • 4 Eylül 2006 04:00 • #512302
    daha ne diyim OHA!İnanılmaz yahu hayal gibi..belki geçerken uğrarlar rock republic gibi..
  • FuL_TeLiKe • 4 Eylül 2006 09:57 • #512311
    "alternatif üretemezsen elindeki mevcut olanların en iyisidir.."

    şimdi bana barışarock mudur nedir onu söylemeyin kesinlikle..
    rock'n coke'tan milyonlarca kere zararlı 1 olgudur kanımca..
    işin iç yüzü araştırıldığında;aklı başında hekes bunu idrak edecektir..
  • syarar • 4 Eylül 2006 10:21 • #512312
    bir tanıdığım belki çadıra bir kız düşürürüm ayağına gitti kendisi emre altuğ ve yıldız tilbe dinler güneş gözlüğü ve küpe takar
    ayrıca siyah slayer tişörtü giyer
  • syarar • 4 Eylül 2006 10:23 • #512313
    bir de önlem almayanları düşünürsek... sex'n coke
    şahsen ben hiç öyle düşünmüyorum 531 kişinin içinde kullanan bayağı vardır
  • syarar • 4 Eylül 2006 10:24 • #512314
    barışarock ın neyi zararlı ben bilmiyorum biraz anlatırmısın