-
hayır anlatmam..
biraz araştır..
-
araştırdım bunu buldum
:)
..........rock.com - Forum - Sağlık - Mastürbasyon Zararlı Mı?............com - Forum - Sağlık - Mastürbasyon Zararlı Mı? ... Üye Organizasyonları / Buluşma / Tanışma, Barışarock - Karşı Festival, Boğaz Turu
abi anlat da bilelim ya
-
beni oturma organı çıktısı gibi yığmaya çalışıyosan en basitinden açtırılmayan türk bayrağından gireyim..
ama eminim anlamazsın..
anlasaydın zaten yukarda bahsi geçen espriyi(!!) yapmazdın..!
-
bak şimdi abicim ben bu organizasyon hakkında hiçbirşey bilimiyorum ve adanada yaşıyorum ben birşeyleri gözardı da etmiyorum televizyon izlemem sadece akşam haberlerine biraz takılırım ve ben böyle olaylar olduğunu bilmiyorum ben sana da b.k atmıyorum seni de tanımıyorum zaten sana biraz aç konuyu dedik tama açılamayan türk bayrağı dedin şimdi birşey merak ettim ben bak kim niye açtırmamış bayrağı ya da kim niye açmak istemiş... ayrıca o alıntı gerçekten google de çıktı barışarock ve zarar kelimelerini aratırsan bu çıkıyor ... saygılarımı sunarım..
-
ya madem demişim onu elinin altında pc var kullanmasınıda biliyosun galiba bu kadar yazdığına göre..
e aç 1 araştır..
ben ne desem inanacanmı?
kendin gör kendin yorumla..
mesela gazetelerin sitelerine gir oralarda 1 ara..
armut piş ağzıma düş olmasın..
-
Barışarock bir karşı festivaldir. Yani birçok şeye karşı yaplıan bir festival.. Bunlardan biri de millyetçilik.
"savaş-işgal-ırkçılık-yasaklar-cinsiyetçilik-homofobi-nükleer-özelleştirmeler-nato-imf-v.b.." na karşı yapılıyor kanısına vardım ama her ne kadar türk bayrağı açtırılmıyorsa filistin bayrağı da açtırılmamalı bence yani milliyetçilikse tam olsun...
birşey açılacaksa savaşa hayır yazan pankart olsun isterdim yani şu an bunları düşünüyorum
ayrıca bayrak açan adamı da niye sille tokat dövmüşler çok yazık ayıp etmişler... öncelikle insan haklarını savunan bir festivalin çözümü bu olmamalıyı...
-
ayrıca bu konudan ayrı birşey söylemek istiyorum ben hayatın sadece müziğin konusu olabileceğini ve müziğin içinde bu gibi konular olabileceğini düşünüyorum müziği bir araç olarak belli bir ideolojiyi yaymak olarak kullananlar basit insanlardır diye düşünüyorum...
-
ya harbiden sevdim seni..
araştırdığın için;benim gibi düşündüğün için değil!!
sağol araştırdığın için..
adanalıyım demiştin değilmi?
.)
-
evet adanalıyım :) bak öyle deme şımarırım şimdi ben..
-
öncelıkle bencede rockncoke dandık bı festıval yukarıda yazılanların yüzde 90ına katılıyorum ama barısarock cok daha rezıl ve tamamen propaganda amaclı bı festıval ne demek abı bayrak acan elemanı dovmek ya sacmalıga bak sende hemen ınanmıssın ınsan haklarını savunanmıs da bılmemne gecelım bunları arkadaslar benım ulkemde festıval olcak ve kendı bayragımı acamıcam hee sızler ıcın cok uzuluyorum nasılda boyle seylere hemen atlıyıp ınanıyosunuz