Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rockn coke sizce de rezil bi festival değil mi?

  • syarar • 3 Eylül 2006 12:20 • #512200
    beğenmiyorsam neden yorum yapmayayım
  • narkozz • 3 Eylül 2006 12:23 • #512202
    rockn coke sizce de rezil bi festival değil mi?

    insanların beğendiği bişeyi kendine göre öyle bile olsa yoruma açık bir yerde 'rezil' diye tanımlamak bence saygısızlıktır.
    haklısın yorum yapmazsın demem yanlıştı neyse ben bunu demek istemiştim.
  • syarar • 3 Eylül 2006 12:29 • #512203
    anladım yani yorum yaparsın ama hakaret edemezsin demek istiyor ve doğru düşünüyorsun
  • narkozz • 3 Eylül 2006 12:35 • #512204
    evet öyle demek istemiştim neyse ben düzeltiyim onu :S
  • hiyerrapol • 3 Eylül 2006 12:39 • #512207
    sadece medyanın sürekli gündeme getirmesiyle önem kazanmış bir festival. yoksa özentilerin ne yaptığı kimin umrunda...
  • zopi • 3 Eylül 2006 12:50 • #512211
    bence de tamamen amaçsız bir festival. paranla rezil oluyorsun. insanların kabalığı da cabası. sanki hepsi mağara devrinden fırlamış, şekil yapmış karşına çıkmış. üstüne bira döküp gülenleri mi istersin, battaniyende otururken üstüne basanları mı. servis konusuna hiç girmeyeceğim, çünkü çıkamam. müzik konusunda haklısın. bence de kimse oraya müzik dinlemeye gitmiyor. rock la alakalı bir durum yok bunda da haklısın. başka güzel festivaller düzenlenmeli ben de katılıyorum.
  • narkozz • 3 Eylül 2006 12:55 • #512212
    arkadaş baya dertliymiş dök içini arkadaşım :D
  • NefesAL • 3 Eylül 2006 13:29 • #512216
    kesinlikle haklısın. rock veye müzik demek bira kız tarz yapmak falan değildir. festivalde de zaten bir sürü zengin veledi konsere değil başka bi şeyler yapmaya gelmişler gayet de rezalet.
    ayrıca zaten işin içinde coca cola var başka nasıl olabilirdi ki!
  • lena avrıl • 3 Eylül 2006 13:56 • #512222
    ama gene de önemli olan eğlenmek açıkça ben bu sene koşullar elverse belki giederdim gruplar iyiydi
    hee tabi festival demek kesinliekle daha adam gibi bişileri çağrıştıryor o ayrı...
  • morvedelisi • 3 Eylül 2006 18:52 • #512232
    buna da şükür
    başka nasıl placebo ülkeme gelebilirdi ki(gidemesem bile)
    başka nasıl brian molko ile aynı gökyüzü altında olabilirdim(duygusal anlar yaşamaktayım)