Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rockn coke sizce de rezil bi festival değil mi?

  • zopi • 3 Eylül 2006 12:50 • #512211
    bence de tamamen amaçsız bir festival. paranla rezil oluyorsun. insanların kabalığı da cabası. sanki hepsi mağara devrinden fırlamış, şekil yapmış karşına çıkmış. üstüne bira döküp gülenleri mi istersin, battaniyende otururken üstüne basanları mı. servis konusuna hiç girmeyeceğim, çünkü çıkamam. müzik konusunda haklısın. bence de kimse oraya müzik dinlemeye gitmiyor. rock la alakalı bir durum yok bunda da haklısın. başka güzel festivaller düzenlenmeli ben de katılıyorum.
Bu konunun tüm mesajları