Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rockn coke sizce de rezil bi festival değil mi?

  • syarar • 4 Eylül 2006 11:11 • #512338
    niye bayrak açınca ne olacak bayrak ve müziği bağdaştıramıyorum
  • lena avrıl • 4 Eylül 2006 11:13 • #512340
    orda kızıl bayrak rahatça açılmış diyolar ama...
  • syarar • 4 Eylül 2006 11:14 • #512344
    ya tamam ayıp etmişler ben bütün bayrakların açılmasına karşıyım şimdi beni türk düşmanı yapar bunlar...
  • Drive-MAN • 4 Eylül 2006 11:18 • #512347
    ıste problem orda abı lars bıle davulun kenarına danımarka bayragı sıkıstırıyo nereye gıtse bende onu dıyorum ne olucakkı adam bayrak acsa dovulmesını gerektırıcek ne var yanı
  • lena avrıl • 4 Eylül 2006 11:19 • #512348
    tabii belki kirlenmesin pislenmesin diye açtırmamışlardır belki neyse yaa oldu bitti artık..
  • Drive-MAN • 4 Eylül 2006 11:20 • #512349
    ne kızıl bayragı ya annamadım
  • syarar • 4 Eylül 2006 11:21 • #512350
    yazık ediyorlar dünyayı mı kurtaracaklarmış bir sorsaydın:)
  • syarar • 4 Eylül 2006 11:23 • #512352
    deliye bak ne yazmış yav yine bu adam hep komik olacak güldürecek mi bizi

    tabii belki kirlenmesin pislenmesin diye açtırmamışlardır belki neyse yaa oldu bitti artık..

    neyse ortak kanıya varıldığına göre ben koyuyorum gerekli olan şeyi


    .(Nokta)
  • lena avrıl • 4 Eylül 2006 11:32 • #512361
    aa bana deli dedin bakk çok alındım şimdi ben ve delilik zuhahahahaha(günaydınlar efem)bana mı dedin yaa yoksa başkasına mı adam falan demişin de kendi adıma bayanım ben yanii bak orda da hakaret dayanamiiciğim artık ühühüh:):)
  • Drive-MAN • 4 Eylül 2006 11:33 • #512363
    kımdunyayı kurtarıyo ya