ıste problem orda abı lars bıle davulun kenarına danımarka bayragı sıkıstırıyo nereye gıtse bende onu dıyorum ne olucakkı adam bayrak acsa dovulmesını gerektırıcek ne var yanı
aa bana deli dedin bakk çok alındım şimdi ben ve delilik zuhahahahaha(günaydınlar efem)bana mı dedin yaa yoksa başkasına mı adam falan demişin de kendi adıma bayanım ben yanii bak orda da hakaret dayanamiiciğim artık ühühüh:):)