Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rockn coke sizce de rezil bi festival değil mi?

  • Drive-MAN • 4 Eylül 2006 11:03 • #512331
    öncelıkle bencede rockncoke dandık bı festıval yukarıda yazılanların yüzde 90ına katılıyorum ama barısarock cok daha rezıl ve tamamen propaganda amaclı bı festıval ne demek abı bayrak acan elemanı dovmek ya sacmalıga bak sende hemen ınanmıssın ınsan haklarını savunanmıs da bılmemne gecelım bunları arkadaslar benım ulkemde festıval olcak ve kendı bayragımı acamıcam hee sızler ıcın cok uzuluyorum nasılda boyle seylere hemen atlıyıp ınanıyosunuz
Bu konunun tüm mesajları