Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rockn coke sizce de rezil bi festival değil mi?

  • beklicem321 • 3 Eylül 2006 20:59 • #512240
    "bence de kimse oraya müzik dinlemeye gitmiyor" şu lafını düzletirmisin? "bence" demen bile hiçbirşeyi değiştirmiyor.
    genelleme yaparak konuşamazsın. oraya gerçekten de Placebo için, vega için ya da ne bileyim MUSE için gidenler de var.
Bu konunun tüm mesajları