Cankan,Yurtseven Kardeşler,Boys Anılar Ve İsmail Yk ile dalga geçen arkadaşlar nedenini bilmediğim bi şekilde bu adamların bütün şarkı isimlerini, albümlerini Vs.. biliyorlar.Bi yerde dalga geçildiğinde kendilerini ezik hissetmemek içinde; Yok ben dinlemiyorum..Ne İsmail YK mı Puhahaha tarzında konuşuyorlar..Ben bu tip arkadaşların bu kişi ve grupların birer hayranı olmalarına rağmen bi yerde muhabbeti geçtiğinde onları küçümsemesini çok garip buluyorum...