Geçen yiğenim bize geldi ve baktım ismail yk'nın şarkısını söylüyo( daha doğrusu çalışıyo). Şimdi çocuk bu bişey diyemezsin. Çocukta naapsın, sözleri bilmiyo, atıyo kafadan. Bi başına allah belanı versin diyo sonra başlıyo; allah cezanı wersin, lanet olsun falan filan.. Bu yaştaki çocukarın böyle durumlara maruz kalması ne denli gerekli sizce? Arkadaşlar ben bu kendine ismail yk diyen adama dava açıyorum, peşimden gelen varsa belirtsin lütfen. Ben çok ciddiyim.