abi heryerde ama heryerde bu adamların şarkıları çalınıyo bilmemek elde değil. geçen gün arkadaşımla bi cafeye gittim ismail yk çaldı durdu ki önceden klasik müzik filan çalıyodu uzun zamandır gitmemiştim ve ismail yk çalmaya başladıklarını öğrenince bir uzun zaman daha gitmeyeceğim. diyeceğim o ki bilmemek elde değil sanki kafamıza vura vura öğretiyorlar :S