Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cankan,Yurtseven Kardeşler Ve İsmail Yk İle Dalga Geçen Arkadaşlar ...

  • syarar • 4 Eylül 2006 11:16 • #512346
    ben manken şarkıcılar çıktığında dinlemiyorum sadece seyrediyorum :)
    eminim benden çok vardır...
  • lena avrıl • 4 Eylül 2006 11:21 • #512351
    onların da amacı o zaten ben seyretmiyorumda direk lavaboya koşuyorum kusmak için böyyykkkk.....
    ki bakarsak bunların ismail ydan daha iğrenç sözleri var:
    şekil 1.a aman elem elem elemterfiş aman kötü gözeee kem göze şiişşşşş

    bu ne yavv....
  • cthulhu88 • 4 Eylül 2006 15:48 • #512405
    O diilde bizim burda elemanın biri bisikletine tesisat kurmuş.7/24 allah belanı versin çalıyo.Korna hesabı :P
  • karabasan_gzem • 4 Eylül 2006 16:32 • #512410
    o kişinin şarkılarının isimlerini bilmekle hayranı olmak arasında çok fark var adam heryerde bangır bangır çalıyo bilmeme gibi bi seçenek yok zaten.sokağa çıktığımda içinde son ses ismail yk çalan arabalara rastladığımdan yola çıkarak şunu söyleyebilirim adamların kendilerini hiç ezik hissettiklerini sanmıyorum.
  • syarar • 4 Eylül 2006 18:00 • #512411
    pedal çevirince mi çalıyor müzik dinamoya mı takmış :<)
  • cthulhu88 • 4 Eylül 2006 18:36 • #512415
    Yok arada kızlar geçince duruyo sesi açıyo :D
  • syarar • 4 Eylül 2006 18:38 • #512417
    şaka gibi
  • narkozz • 4 Eylül 2006 18:39 • #512418
    abi heryerde ama heryerde bu adamların şarkıları çalınıyo bilmemek elde değil. geçen gün arkadaşımla bi cafeye gittim ismail yk çaldı durdu ki önceden klasik müzik filan çalıyodu uzun zamandır gitmemiştim ve ismail yk çalmaya başladıklarını öğrenince bir uzun zaman daha gitmeyeceğim. diyeceğim o ki bilmemek elde değil sanki kafamıza vura vura öğretiyorlar :S
  • cthulhu88 • 4 Eylül 2006 18:55 • #512423
    O diilde tepede gördüm reklamını.Harbiden protesto ediyorum adsl fiyatlarını
  • syarar • 4 Eylül 2006 19:02 • #512425
    şu an bizim evde bir misafir var bomba bomba ya üye oluyor dokuz yaşında sanırım nicki ateşli herkül