-
ben manken şarkıcılar çıktığında dinlemiyorum sadece seyrediyorum :)
eminim benden çok vardır...
-
onların da amacı o zaten ben seyretmiyorumda direk lavaboya koşuyorum kusmak için böyyykkkk.....
ki bakarsak bunların ismail ydan daha iğrenç sözleri var:
şekil 1.a aman elem elem elemterfiş aman kötü gözeee kem göze şiişşşşş
bu ne yavv....
-
O diilde bizim burda elemanın biri bisikletine tesisat kurmuş.7/24 allah belanı versin çalıyo.Korna hesabı :P
-
o kişinin şarkılarının isimlerini bilmekle hayranı olmak arasında çok fark var adam heryerde bangır bangır çalıyo bilmeme gibi bi seçenek yok zaten.sokağa çıktığımda içinde son ses ismail yk çalan arabalara rastladığımdan yola çıkarak şunu söyleyebilirim adamların kendilerini hiç ezik hissettiklerini sanmıyorum.
-
pedal çevirince mi çalıyor müzik dinamoya mı takmış :<)
-
Yok arada kızlar geçince duruyo sesi açıyo :D
-
şaka gibi
-
abi heryerde ama heryerde bu adamların şarkıları çalınıyo bilmemek elde değil. geçen gün arkadaşımla bi cafeye gittim ismail yk çaldı durdu ki önceden klasik müzik filan çalıyodu uzun zamandır gitmemiştim ve ismail yk çalmaya başladıklarını öğrenince bir uzun zaman daha gitmeyeceğim. diyeceğim o ki bilmemek elde değil sanki kafamıza vura vura öğretiyorlar :S
-
O diilde tepede gördüm reklamını.Harbiden protesto ediyorum adsl fiyatlarını
-
şu an bizim evde bir misafir var bomba bomba ya üye oluyor dokuz yaşında sanırım nicki ateşli herkül