Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Fazla Hangi Grupda Yer Almak isterdiniz???

  • Aria GalaCtiCa • 8 Eylül 2006 12:32 • #512787
    Hangi grupta yer almak isterdim bilmiyorum ama mayhem'de yer almak istemeyeceğm kesin.
    Alt grupları olmak için herşeyimi verirdim ama grup elemanı olmak farklı, can güvenliği meselesi, kafatası kemiklerimden hellhammer'e kolye hediye etmek istemezdim doğrusu...
Bu konunun tüm mesajları