Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Fazla Hangi Grupda Yer Almak isterdiniz???

  • SlipknotSlave • 7 Eylül 2006 18:17 • #512692
    slipknot'ın baş pogocusu :D
  • cthulhu88 • 7 Eylül 2006 18:38 • #512698
    Ben de bir an yalan oldum ;)
  • manga_makin • 7 Eylül 2006 18:49 • #512700
    Ben placebo da olmak istedim brian molko yla beraber
  • Drive-MAN • 7 Eylül 2006 19:13 • #512702
    metallıca geldı de kucuktuk olum napalım
  • cthulhu88 • 7 Eylül 2006 19:22 • #512705
    Başka tür gruplarda...
  • lena avrıl • 7 Eylül 2006 19:57 • #512716
    ne anlamda?
  • Noryth Aquanum • 7 Eylül 2006 23:06 • #512740
    Chuck'ın yanında çalmak isterdim hehe.
  • Bulutxxx • 8 Eylül 2006 01:06 • #512760
    grup 84 te yer almak isterdim :) haklarında yazılanları gördükten sonra hayran oldum gruba.
  • Mad_Slayer • 8 Eylül 2006 12:26 • #512785
    marty friedman ile birlikte solo albüm çalışmasında bulunmak isterdim :D
  • Aria GalaCtiCa • 8 Eylül 2006 12:32 • #512787
    Hangi grupta yer almak isterdim bilmiyorum ama mayhem'de yer almak istemeyeceğm kesin.
    Alt grupları olmak için herşeyimi verirdim ama grup elemanı olmak farklı, can güvenliği meselesi, kafatası kemiklerimden hellhammer'e kolye hediye etmek istemezdim doğrusu...