İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
En Fazla Hangi Grupda Yer Almak isterdiniz???
EMG 85
• 12 Eylül 2006 08:43 •
#513102
eternal_silent çok şekersin ya seni diğer topiclerde de görmek isteriz ..
bleed2
• 12 Eylül 2006 09:46 •
#513103
sanırım soada bass vokal olmak ısterım.....
orco
• 12 Eylül 2006 18:20 •
#513132
Ben ankara radyo ve televizyonu korosunda olmak isterim ..............=)
yağmurlu rock
• 12 Eylül 2006 20:04 •
#513139
orası en iyisi güsel seçim ya
ChesterCharles
• 12 Eylül 2006 22:40 •
#513216
ben avril olsam ama ilk hallerinin şimdiki müziğiyle birleşmiş sentatik metal hali
orco
• 13 Eylül 2006 10:27 •
#513285
eyvallah zaten baş vurdum
MORVEÖTESİ1995
• 13 Eylül 2006 12:58 •
#513315
DEATH chuck babayla şölee karşılıklı tıngırdatsaydık fena olmazdı...
strokes
• 13 Eylül 2006 13:58 •
#513330
chevelle
ReigN13
• 13 Eylül 2006 14:10 •
#513331
guns n' roses.özellikle eski kadrosu.slash ile beraber çalmak.
valequendil
• 20 Eylül 2006 05:05 •
#513954
pantera veya iron maiden :(
«
1
2
3
4
5
»