Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

En Fazla Hangi Grupda Yer Almak isterdiniz???

  • EMG 85 • 6 Eylül 2006 23:44 • #512620
    Hade simdi kendinizi bi gruba koyun ..
  • lena avrıl • 6 Eylül 2006 23:52 • #512621
    lena yuliayı atsın beni gruba alsın:)(aman yanlış anlaşılmasın)
  • The_Luger • 6 Eylül 2006 23:54 • #512622
    başlık süper
    iron maiden ve guns n roses da olmak isterdim
    tabi eski guns n roses dan bahsediyorum
  • PoWe • 7 Eylül 2006 07:14 • #512629
    aynen yaa, eski guns n roses da Slash le beraber çalmak isterdim...
  • bleak • 7 Eylül 2006 11:07 • #512631
    Megadeth'te olmak isterdim,halada istiyorum.burdan Mustain'e sesleniyorum:)
  • syarar • 7 Eylül 2006 11:11 • #512632
    blue blues band
  • lena avrıl • 7 Eylül 2006 12:16 • #512647
    direkt velvet revolver a girin:)
  • Drive-MAN • 7 Eylül 2006 15:30 • #512677
    metallıca tabıkıde bıraz kendımı gelıstırırsem dream theater da da olmak ısteyebılırdım
  • PoWe • 7 Eylül 2006 16:52 • #512685
    olm mert senin de ne bu metallica hayranlığı sne metallica ben guns n roses harbi bakalım (bizler) ölmeden önce ilk önce hangisi türkiyeye gelcek?? hoş, guns eski guns değil ya artık :(
  • Hayda Bire • 7 Eylül 2006 17:48 • #512688
    hastamısın geldiye geçenlerde guns n roses !!!!!