eğer haksızlık yapıldığını düşünüyorsan birşşeyler yap..gelip burda boş boş hiçbir emek vermeden yazmayın..ve eğer elinizden geleni yapmışsanız da saygı duyuyorum o zaman istediğiniz kadar tartışın...ama hala bir şeyler değişmiyorsa sorun sende değil değiştirmeye çalıştığın şeydedir..o zaman da dil dökmeye değmez..çünkü deişmeyenler takmışlardır bir kere at gözlüklerini ;) ne yapsan çıkaramazsın..ve eğer hala haksızlık yapılıyorsa da katılmaman gerekir..bu kadar basit...artık kabullennin türkiyedeki bazı gerçekleri arkadaşlar sürekli "boş" tartışarak bi yere varamazsınız..icraat gerek..eğer icraat yapmıyorsanız burada yakınmıycaksınız..kabulleniceksiniz...