Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

nokiasupersound 06 müzik yarışması..

  • MORVEÖTESİ1995 • 13 Eylül 2006 13:02 • #513318
    eğer haksızlık yapıldığını düşünüyorsan birşşeyler yap..gelip burda boş boş hiçbir emek vermeden yazmayın..ve eğer elinizden geleni yapmışsanız da saygı duyuyorum o zaman istediğiniz kadar tartışın...ama hala bir şeyler değişmiyorsa sorun sende değil değiştirmeye çalıştığın şeydedir..o zaman da dil dökmeye değmez..çünkü deişmeyenler takmışlardır bir kere at gözlüklerini ;) ne yapsan çıkaramazsın..ve eğer hala haksızlık yapılıyorsa da katılmaman gerekir..bu kadar basit...artık kabullennin türkiyedeki bazı gerçekleri arkadaşlar sürekli "boş" tartışarak bi yere varamazsınız..icraat gerek..eğer icraat yapmıyorsanız burada yakınmıycaksınız..kabulleniceksiniz...


    bu daha iyi oldu sanırım ;)
Bu konunun tüm mesajları