Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

nokiasupersound 06 müzik yarışması..

  • sese • 11 Eylül 2006 14:34 • #513036
    Bu sene NSS - 06 da ön elemeler halk tarafından yapılacak..yani finalistler juriyle değil halk oylarıyla belirlenecek...bir nevi kimin daha cok tanıdığı varsa o finalist olacak... 2. sorun ise sadece ist lu grupların tanıtımı.. onlara hak veriyorum bende...hepsinin tanıtımını yapsınlar demiyorum tabi..ama 180 grup arasından sadece ist.dan katılan grupların seçiliyo olması çok saçma ki diğer illerden katılan bi çok favori olan grup var ve çoğu gerçekten ist.dan katılanlardan da iyiler.. tabi bu benim şahsi görüşüm bu durumda göz göre göre haksızlık yapılmış oluyo.. emek vermiş tüm gruplara yarışma da bolcana şans dilerim.. 68 mustang yemli nokiasupersound almak istermisiniz..
  • sese • 11 Eylül 2006 14:40 • #513037
    bana göre bu sene istanbul hegamonyasına rağmen bu yarışmayı ist dışından katılan bir grup kazanıcak ve bunu herkez görücek..
  • volans • 11 Eylül 2006 23:20 • #513072
    sadece istanbuldakı grupların tanıtımları yapılmadı guzel kardeşim dream tv de her ilden grupların goruntulerı yayınlandı senın dıkkatını sadece istanbul çekmesi doğal eger çok fazla ızlemedıysen ben hiç izlemedim mesela katılmış olmamıza ragmen ama katılan dıger gruplardan arkadaşlarım o programda çıktılar ve ankaralılar bılmem anlatabıldımmı:D
  • MORVEÖTESİ1995 • 13 Eylül 2006 13:02 • #513318
    eğer haksızlık yapıldığını düşünüyorsan birşşeyler yap..gelip burda boş boş hiçbir emek vermeden yazmayın..ve eğer elinizden geleni yapmışsanız da saygı duyuyorum o zaman istediğiniz kadar tartışın...ama hala bir şeyler değişmiyorsa sorun sende değil değiştirmeye çalıştığın şeydedir..o zaman da dil dökmeye değmez..çünkü deişmeyenler takmışlardır bir kere at gözlüklerini ;) ne yapsan çıkaramazsın..ve eğer hala haksızlık yapılıyorsa da katılmaman gerekir..bu kadar basit...artık kabullennin türkiyedeki bazı gerçekleri arkadaşlar sürekli "boş" tartışarak bi yere varamazsınız..icraat gerek..eğer icraat yapmıyorsanız burada yakınmıycaksınız..kabulleniceksiniz...


    bu daha iyi oldu sanırım ;)
  • oha_sax • 15 Eylül 2006 00:30 • #513481
    zaten senin gibi tipler bu ülkenin sorunlarını kabullene kabullene bu hale geldi. koyun mantığı işte. herkes ne yapıyo bende onu yapim diyosun. yarışmaya bende grubumla katıldım. evet adil olmayan bi oylama sistemi var ama yarışmanın kuralı bu! biz bunu göze alarak girdik yarışmaya. benim eleştirim senin yazdıklarına... ''artık kabullennin türkiyedeki bazı gerçekleri arkadaşlar sürekli tartışarak bi yere varamazsınız..icraat gerek..o da yoksa oturun kabul edin!'' sen kabullen yavru koyun gibi meee lee.
  • sese • 15 Eylül 2006 16:45 • #513582
    eyw baba açtığım foruma katılıp görüşünü belirttiğin için teşekkür ederim sana bu yarışma sistemi adil geliyosa diyecek bişeyim yok bunu neden bu kadar geç yaptılar peki diğer grupların baskısından korktular katılan gruplara bu adaletsizliği duyurduk dream tv ye mail yağmuruna tuttuk ondan ankara ve diğer illerden gruplara tanıtım şansı vermeye başlandı sessiz kalmamak lazım yoksa adaletsizlik diz boyu oluyo.. bilmem bende anlatabildimmi.. teşekkürler..
  • sese • 15 Eylül 2006 16:57 • #513583
    sen ve senin gibiler kabullenir böyle şeyleri ama biz kabullenmediğimiz için bunun sonucunuda aldık ist dışındaki diğer illerden katılan gruplara adaletsizliği duyurduk ve dream tv yi mail yağmuruna tuttuk artık ankaralı grupların da tanıtımı yapılıyo yakında diğer illerden katılan grupların da tanıtımı yapılır ayrıca tartışarak bir yere varamazsınız demişsin bu bir tartışma değil katılan bütün grupların gerçeği bilmesi amaçlı yazılmış bir yazıdır.. bunuda sen kabul etmiyosan esas sen yerinde otur ve bilgisizliğini kabul et...
  • MORVEÖTESİ1995 • 15 Eylül 2006 17:13 • #513587
    anlamak istediğiniz yöne çekmişsiniz ne diyim..dikkatli okuyun... :)
  • MORVEÖTESİ1995 • 15 Eylül 2006 17:19 • #513588
    bak arkadaşım..orda kendi anlamak istediğiniz yöne çekmişsin çünkü böyle bir tepki bekliyorsunuz yazıcılardan...
    orda bahsetmek istediğim..
    bu ülkede bazı gerçekler var nss bunlardan biri..
    gerçekten bak emek verenlere saygı gösteriyorum size olan saygım sonsuz..ama bazıları varki haksızlığı görüyor hiçbirşey yapmıyor ve sadece boş boş yakınıyorlar..benim lafım onlaraydı..dikkat edersen icraat gerek dedim..elinden geleni yap yazdım...direk kabul edin demedim..gerçekten anlamak istediğiniz yöne çekmişsniz..umarım anlatabilmişimdir..ki benimde arkadaşlarım en yakın dostlarım katıldı bu yarışmaya ve desteğim sonsuz..."bana" olan tepkiniz anlamsızddı..bir cümleye tepki vermişsiniz..

    o zaman diceğim şuki sana,o bi cümle için kusura bakma :)
  • volans • 15 Eylül 2006 20:32 • #513600
    ben yarışma sıstemını adıl dıye savunmadım ki :) sadece senın bilgisizliğini gidermek amaçlı sana cevpa yazdım butun illerden katılan arkadaşların tabi ki tanıtımı yapılsın hatta herkesın tanıtımı yapılsın ben yok 20 kişi yaptılar işte senınde gozun doysun demedım ki ilk başlarda mail atanlardanım bende ki istanbuldan katılmış olmamıza ve tanıtımımız yapılmamış olmasına rağmen..
    bu arada bu ankara mantığınız nedır kardeşim bırbırınızı tutup duruyosunuz sadece bu forumdan bahsetmiyorum sadece.at gözlüklerinizi takmış aaaa bak buda ankaradan bı arkadaş dıyerek yaklaşıyosunuz emınımkı nss de ki play listi dinlerkende sadece ankaralı gruplara bakıyosunuzdur tabi herkezın eğlence anlayışına saygı duymak gerekir...