zaten senin gibi tipler bu ülkenin sorunlarını kabullene kabullene bu hale geldi. koyun mantığı işte. herkes ne yapıyo bende onu yapim diyosun. yarışmaya bende grubumla katıldım. evet adil olmayan bi oylama sistemi var ama yarışmanın kuralı bu! biz bunu göze alarak girdik yarışmaya. benim eleştirim senin yazdıklarına... ''artık kabullennin türkiyedeki bazı gerçekleri arkadaşlar sürekli tartışarak bi yere varamazsınız..icraat gerek..o da yoksa oturun kabul edin!'' sen kabullen yavru koyun gibi meee lee.