bak arkadaşım..orda kendi anlamak istediğiniz yöne çekmişsin çünkü böyle bir tepki bekliyorsunuz yazıcılardan...
orda bahsetmek istediğim..
bu ülkede bazı gerçekler var nss bunlardan biri..
gerçekten bak emek verenlere saygı gösteriyorum size olan saygım sonsuz..ama bazıları varki haksızlığı görüyor hiçbirşey yapmıyor ve sadece boş boş yakınıyorlar..benim lafım onlaraydı..dikkat edersen icraat gerek dedim..elinden geleni yap yazdım...direk kabul edin demedim..gerçekten anlamak istediğiniz yöne çekmişsniz..umarım anlatabilmişimdir..ki benimde arkadaşlarım en yakın dostlarım katıldı bu yarışmaya ve desteğim sonsuz..."bana" olan tepkiniz anlamsızddı..bir cümleye tepki vermişsiniz..
o zaman diceğim şuki sana,o bi cümle için kusura bakma :)