bence bişeycilik yanlış da şimdi mtv nin o sokuşturma sesiyle 50 cent i insanlara kakalaması ayıp değil mi mesela.ya hiphop dedikleri=klibinde heryerini açan kızlar(tabi itirazım yok da müzikal açıdan hani:), yea yo nigga diyen birkaçmüzi zenci değil mi...?jazz, rock blues, funk...bunlar hoş ama hiphop k endsütrisinin para kazanmak için çıkardığı bir tür bence.neymiş felsefesi??sizde zenci hiphop çıları taklit eden etiler gençliğinden rahatsız değilmisiniz??