-
ne şüphe lena
-
-
bence bişeycilik yanlış da şimdi mtv nin o sokuşturma sesiyle 50 cent i insanlara kakalaması ayıp değil mi mesela.ya hiphop dedikleri=klibinde heryerini açan kızlar(tabi itirazım yok da müzikal açıdan hani:), yea yo nigga diyen birkaçmüzi zenci değil mi...?jazz, rock blues, funk...bunlar hoş ama hiphop k endsütrisinin para kazanmak için çıkardığı bir tür bence.neymiş felsefesi??sizde zenci hiphop çıları taklit eden etiler gençliğinden rahatsız değilmisiniz??
-
hmm ben rahatsızım o tarz kliplerden her yönden rahatsızım:Ponalr ne hiphop mı ben buna gülerim 50ye bişi diyemiyorum em'in kankası diye yoksa ben yapacağımı bilirim!!!
-
tamam kalıbını bulan kil haklısın ama şunu sakın unutma kilin bile bi esneme katsayısı vardır yine haklısın insanın ruh haline göre dinlediği müzik değişir ama kimse metallica dinlerken bi anda müslüm dinleyemez bu isanın kimliğini bulamadığının bi göstergesidir bence
-
tarz önemli degil kim ne dinlerse dinlesin herkesin saygı duyması lazım ama müzik dinliyosa serdar ortaç filan degil anlatabildimmi
-
evet, milletin öyle bi takıntısı var ve ben bu takıntılarla dalga geçmeyi çok seviyorum. hata bu yolla karşımdakileri sınarım. yeni tanıdığım insanlara bilhassa yaparım bıyık altı gülerek. kasten tam tersi görüşteki tarzdaymış gibi davranırım, damarlarına basarım :))
ya çoluk çocuk işte, eğleniyoruz böyle. büyüyünce hepsi geçicek.
müziği yaratana şükürler olsun !!!
VIVA MÜZİK, diyorum başka da bişey demiyorum.
-
kimse metallica dinlerken bi anda müslüm dinleyemez
Özellikle metal müzik dinleyen insanlar,arabesk müzik tarzına eğilimlidirler. Kİm ne derse desin bu böyledir. Metal Müzikle arabesk aslında birbirlerine çok yakındırlar. Bu ince çizgiyi (nedendir bilinmez) çok az kişi görebilir. Bu bağlamda bunu açıklamak için ter dökmeyeceğim. Sokağın köşesine oturup elinde şarap şisesi taşıyan gençler eminim anlamayacaklardır.
Not: Sound olarak yakın değillerdir. YAnlış anlaşılmasın.
-
Rockçı olmak güzeldir...Metalci olmak da güzeldir...Punkçı diye bir şey yoktur , bu manavcı , berberci , şoförcü gibi bir şey oluyor...İçimden geldi söyleyeyim dedim...Sevemedim bu punkları gitti zaten...
Ama son yıllarda benim yaş grubumda ve daha altında olan gençlerin bir kaç sert şarkı dinleyip kendilerini rockçı/metalci ilan etmeleriyle bu kavramlar değer kaybetti...
Bu özenti kesimin kısa süre sonra trance veya pop gibi müzik türlerine yönelerek rock'ı rahat bırakmalarını ve bu sayede rockçı ve metalci kavramlarının tekrar değer kazanmasını umuyorum...
Ayrıca rockçı veya metalci olmak diğer müzik türlerine kapalı olmak değildir kesinlikle... Dinler her insan , burda da kendini metalci olarak lanse eden (ben mesela) üyeler daha önce bir çok kez çıkıp söylediler şunu da dinleriz bunu da dinleriz diye... Ama sorun o değil , insanlar da bir önyargı var , önce bunu aşmalı :)
Saygılarımla :)
-
Ama sorun o değil , insanlar da bir önyargı var , önce bunu aşmalı :)
güzel bi yorum fakat....
Bu özenti kesimin kısa süre sonra trance veya pop gibi müzik türlerine yönelerek
çelişkili güzel abicim:S