Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tarz sınırlaması..cılar,cilar,culur,cülür...

  • vinner_k • 15 Eylül 2006 17:02 • #513586
    ne şüphe lena
  • ibanetze • 15 Eylül 2006 17:36 • #513589
    http://www.youtube.com/watch?v=3h9JKQhX8ao

    insanın R.E.M.ci olası geliyo :(
  • BurakFender • 15 Eylül 2006 17:38 • #513590
    bence bişeycilik yanlış da şimdi mtv nin o sokuşturma sesiyle 50 cent i insanlara kakalaması ayıp değil mi mesela.ya hiphop dedikleri=klibinde heryerini açan kızlar(tabi itirazım yok da müzikal açıdan hani:), yea yo nigga diyen birkaçmüzi zenci değil mi...?jazz, rock blues, funk...bunlar hoş ama hiphop k endsütrisinin para kazanmak için çıkardığı bir tür bence.neymiş felsefesi??sizde zenci hiphop çıları taklit eden etiler gençliğinden rahatsız değilmisiniz??
  • lena avrıl • 15 Eylül 2006 18:24 • #513596
    hmm ben rahatsızım o tarz kliplerden her yönden rahatsızım:Ponalr ne hiphop mı ben buna gülerim 50ye bişi diyemiyorum em'in kankası diye yoksa ben yapacağımı bilirim!!!
  • melodic_satan • 15 Eylül 2006 21:15 • #513604
    tamam kalıbını bulan kil haklısın ama şunu sakın unutma kilin bile bi esneme katsayısı vardır yine haklısın insanın ruh haline göre dinlediği müzik değişir ama kimse metallica dinlerken bi anda müslüm dinleyemez bu isanın kimliğini bulamadığının bi göstergesidir bence
  • running blind • 15 Eylül 2006 21:22 • #513609
    tarz önemli degil kim ne dinlerse dinlesin herkesin saygı duyması lazım ama müzik dinliyosa serdar ortaç filan degil anlatabildimmi
  • nazmiyyeaah • 16 Eylül 2006 01:11 • #513624
    evet, milletin öyle bi takıntısı var ve ben bu takıntılarla dalga geçmeyi çok seviyorum. hata bu yolla karşımdakileri sınarım. yeni tanıdığım insanlara bilhassa yaparım bıyık altı gülerek. kasten tam tersi görüşteki tarzdaymış gibi davranırım, damarlarına basarım :))

    ya çoluk çocuk işte, eğleniyoruz böyle. büyüyünce hepsi geçicek.

    müziği yaratana şükürler olsun !!!

    VIVA MÜZİK, diyorum başka da bişey demiyorum.
  • AYŞA • 16 Eylül 2006 20:03 • #513667
    kimse metallica dinlerken bi anda müslüm dinleyemez


    Özellikle metal müzik dinleyen insanlar,arabesk müzik tarzına eğilimlidirler. Kİm ne derse desin bu böyledir. Metal Müzikle arabesk aslında birbirlerine çok yakındırlar. Bu ince çizgiyi (nedendir bilinmez) çok az kişi görebilir. Bu bağlamda bunu açıklamak için ter dökmeyeceğim. Sokağın köşesine oturup elinde şarap şisesi taşıyan gençler eminim anlamayacaklardır.

    Not: Sound olarak yakın değillerdir. YAnlış anlaşılmasın.
  • Soulforger • 16 Eylül 2006 20:44 • #513668
    Rockçı olmak güzeldir...Metalci olmak da güzeldir...Punkçı diye bir şey yoktur , bu manavcı , berberci , şoförcü gibi bir şey oluyor...İçimden geldi söyleyeyim dedim...Sevemedim bu punkları gitti zaten...

    Ama son yıllarda benim yaş grubumda ve daha altında olan gençlerin bir kaç sert şarkı dinleyip kendilerini rockçı/metalci ilan etmeleriyle bu kavramlar değer kaybetti...

    Bu özenti kesimin kısa süre sonra trance veya pop gibi müzik türlerine yönelerek rock'ı rahat bırakmalarını ve bu sayede rockçı ve metalci kavramlarının tekrar değer kazanmasını umuyorum...

    Ayrıca rockçı veya metalci olmak diğer müzik türlerine kapalı olmak değildir kesinlikle... Dinler her insan , burda da kendini metalci olarak lanse eden (ben mesela) üyeler daha önce bir çok kez çıkıp söylediler şunu da dinleriz bunu da dinleriz diye... Ama sorun o değil , insanlar da bir önyargı var , önce bunu aşmalı :)

    Saygılarımla :)
  • lena avrıl • 16 Eylül 2006 21:01 • #513670
    Ama sorun o değil , insanlar da bir önyargı var , önce bunu aşmalı :)


    güzel bi yorum fakat....

    Bu özenti kesimin kısa süre sonra trance veya pop gibi müzik türlerine yönelerek


    çelişkili güzel abicim:S