evet, milletin öyle bi takıntısı var ve ben bu takıntılarla dalga geçmeyi çok seviyorum. hata bu yolla karşımdakileri sınarım. yeni tanıdığım insanlara bilhassa yaparım bıyık altı gülerek. kasten tam tersi görüşteki tarzdaymış gibi davranırım, damarlarına basarım :))
ya çoluk çocuk işte, eğleniyoruz böyle. büyüyünce hepsi geçicek.