Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tarz sınırlaması..cılar,cilar,culur,cülür...

  • nazmiyyeaah • 16 Eylül 2006 01:11 • #513624
    evet, milletin öyle bi takıntısı var ve ben bu takıntılarla dalga geçmeyi çok seviyorum. hata bu yolla karşımdakileri sınarım. yeni tanıdığım insanlara bilhassa yaparım bıyık altı gülerek. kasten tam tersi görüşteki tarzdaymış gibi davranırım, damarlarına basarım :))

    ya çoluk çocuk işte, eğleniyoruz böyle. büyüyünce hepsi geçicek.

    müziği yaratana şükürler olsun !!!

    VIVA MÜZİK, diyorum başka da bişey demiyorum.
Bu konunun tüm mesajları