Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

son zamanlardaki müziğin kalitesi ne durumda?

  • italyantayfa • 1 Ekim 2006 17:22 • #514711
    kimse şu işin eğitimini aliyim demiyor.ben açıkçası tek parçayla çıkıpta ünlü olan ve 3-5 konserle de işlerini gören insanlar istemiyorum...parası olupta albüm yapan o iğrenç sesli yaratıkların dandik şarkılarını da dinlemek istemiyorum...kısacası ben eğitimden yanayım.çünkü kendim eğitimliyim ve buna rağmen 2 3 sınıf barlarda çalmak zorunda kalıyorum..tabii eğitimsiz olupta harika müzik yapanlar istisna..hakkatende buna kim dur diyecek.tabii ki biz demeliyiz.internet ortamında proxy sunucusu kullanıp sitelere hakaret dolu mesaj yazılacağına(sözüm meclisten dışarı)en azında daha mantıklı ve yön verici işler yapabiliriz.teşekkür ederim arkadaşlar..
Bu konunun tüm mesajları