son zamanlardaki müziğin kalitesi yok.
evet haklısın kimse şu işin eğitimini alayım demiyor senin duymaktan (dinlemekten demiyorum) rahatsız olduğun zat-ı muhteremlerin şarkılarını duymaktan biz de bıkmış durumdayız. biz bunlara dur demek isteriz demeye çalıştık da ama mantar gibiler gün geçtikçe çoğalıyorlar. ve bunların yanı sıra bu şahısların albümlerini alan onları yücelten bazı kesimler var. tamam herkesin zevki farklıdır ama sanatsal bir yönü yok ki ne zevki!
sen ve senin gibi eğitimli yani profesyonel insanların, hiçbir sanatsal içeriği olmayan, iğrenç sözleri kötü sesleriyle daha da berbatlaştıran insanların gördüğü saygı görmemesi beni de çok üzüyor.
kısacası söylediklerine katılıyorum.