güzel başlık.açtığın için teşekkürler.ne yazak ki günümüzün sorunu tüketgenlik.pek bir orjinallik yok.yeni çıkanların ya da çıkmışların hiçbiri şaşırtmıyor ve ilgi çekmiyor.herşey; her konu, her yaşanan,her duygu kendi nesnelliğini o kadar kaybetmmiş durumdaki şaşılıcak birşey kalmıyor zaten.şu aralar dinlediğiniz bir şarkıyı özgün bulmak çok zor demek istediğim.bundaki en kabahatlilerde bizleriz; yani kitle.pek seçmiyoruz dinlediklerimizi ne çıkarsa piyasaya onda bizden birşeyler illaki buluyoruz.şahzımız adına birşey yoksa bile arkadaş topluluğunun takdiri yetiyor bazen.üretgenlik tüketilene dayandırılırsa öyle kimliksiz bir ortam oluşuyor işte.pek çözüm önermiyor olabilir yazdıklarım.bir durup düşünmeliyiz yahu dünya öbür ucunda da bu var burda da bu var.ama yeri geldiğinde bize üsten bakmasını biliyorlar.madem aramızda farklılar var neden her zaman onların yaptığı daha iyi olsun?.herşey özünden güzel bence.farklılıklarımız yitirmemeli ve bunları sentezleyip ortaya yeni şeyler çıkarmalıyız.daha özgün..gibi bişey.ne yazdım bea:S saçmaladım mı ne.