Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ayrılık sonrası dinsenmesi sakıncalı şarkılar...

  • astoldby_me • 14 Ekim 2006 12:28 • #515251
    anathema-one last goodbye her ne kadar aşk şarkısı olmasa da:D
    katatonia- my twin
    f.d.-beni unutma
    şebnem- sil baştan
    metallica- fade to black
    ve dinlenebilecek şarkılar;
    metallica-turn the page
    queen-show must go on
    garbage-stupid girl
    kesmeşeker-tek kişiyim ben hala

    çok mu oldu:D
Bu konunun tüm mesajları