-
don t cry
november rain
is this love
love story :p
-
anathema-one last goodbye her ne kadar aşk şarkısı olmasa da:D
katatonia- my twin
f.d.-beni unutma
şebnem- sil baştan
metallica- fade to black
ve dinlenebilecek şarkılar;
metallica-turn the page
queen-show must go on
garbage-stupid girl
kesmeşeker-tek kişiyim ben hala
çok mu oldu:D
-
şahsen bende dileğin gerçek oldu .)
-
oha demek geliyo içimden fade to black le show must go on un neresini bu listeye dahil etcek tarafını buldun anlamıyorum
-
Tabi abi dinlensinde adamlar silkinsinler felan durumları :P
-
helal diyorum
peki nasıl??hayır şaşırtıcıda bu durum
-
kız cok cirkindir dırdırcıdır filan bitmesi güzel olur şaşırmaya gerek yok dırdırdır dırdırdır.....................dırdır (arada bir vıdı vıdı) eden kızlardan çok çektiğim için bilirim o duyguyu
-
Ve arkadaş kalırsın ama hala dırdır devam eder ;)
-
OH OH abi ne ayrılıkmış ya :)
boşverin fani işler bunlar :P
ayrıca ayrılıktan sonra düşman gibi olunması, sanki bir şeyleri paylaşmamış gibi iki yabancı modlarına girilmesi bence saçma. aynı durum ben de de var ama ben bundan rahatsızım n var ayrılmışsak ayrılmışısız illa düşman gibi olmak zorunda mıyız? :) hatta arkadaşlar ben artık arkadaşım olarak gördüğüm insana kız bile yakıştırıyorum sonra da keşke çıksalar çok yakışırlar diyorum :)
çok sakinsin diyorlar filan ama bence olması gereken bu :):)
-
Haklısın bencede düşman olmak saçmalık ama bazen öyle olmak zorunda oluyor:)Eski sevgilisini hala sevgilisiymiş gibi sahiplenen kıskanan kızlara sinir olurum ama, bitmiş gitmiş bir şey hala neyin kıskançlığını yaparlar anlamıyorum çok arkadaşım var gayet güzel bir ilişkisi olduğu halde eski sevgilisinin de böyle bir ilişkisi olduğunu öğrenip kuduran eheh kızları çözmek zor gerçekten gerçi erkeklerde de var böyle şeyler:))
ayrılık sonrası dinlenmesi sakıncalı şarkılar gibi bir sınıflama yapamayacağım herşeyi dinleyebilir insan ya ayrılık öncesi ortası sonrası falan diye ayırmam ben:9