Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ayrılık sonrası dinsenmesi sakıncalı şarkılar...

  • psychedelian • 14 Ekim 2006 12:09 • #515248
    don t cry
    november rain
    is this love
    love story :p
  • astoldby_me • 14 Ekim 2006 12:28 • #515251
    anathema-one last goodbye her ne kadar aşk şarkısı olmasa da:D
    katatonia- my twin
    f.d.-beni unutma
    şebnem- sil baştan
    metallica- fade to black
    ve dinlenebilecek şarkılar;
    metallica-turn the page
    queen-show must go on
    garbage-stupid girl
    kesmeşeker-tek kişiyim ben hala

    çok mu oldu:D
  • syarar • 14 Ekim 2006 17:57 • #515302
    şahsen bende dileğin gerçek oldu .)
  • psychedelian • 15 Ekim 2006 00:37 • #515347
    oha demek geliyo içimden fade to black le show must go on un neresini bu listeye dahil etcek tarafını buldun anlamıyorum
  • cthulhu88 • 15 Ekim 2006 01:41 • #515353
    Tabi abi dinlensinde adamlar silkinsinler felan durumları :P
  • gokcen • 15 Ekim 2006 04:30 • #515366
    helal diyorum
    peki nasıl??hayır şaşırtıcıda bu durum
  • donald_cobain • 15 Ekim 2006 04:38 • #515367
    kız cok cirkindir dırdırcıdır filan bitmesi güzel olur şaşırmaya gerek yok dırdırdır dırdırdır.....................dırdır (arada bir vıdı vıdı) eden kızlardan çok çektiğim için bilirim o duyguyu
  • cthulhu88 • 15 Ekim 2006 12:58 • #515381
    Ve arkadaş kalırsın ama hala dırdır devam eder ;)
  • narkozz • 15 Ekim 2006 13:08 • #515383
    OH OH abi ne ayrılıkmış ya :)
    boşverin fani işler bunlar :P
    ayrıca ayrılıktan sonra düşman gibi olunması, sanki bir şeyleri paylaşmamış gibi iki yabancı modlarına girilmesi bence saçma. aynı durum ben de de var ama ben bundan rahatsızım n var ayrılmışsak ayrılmışısız illa düşman gibi olmak zorunda mıyız? :) hatta arkadaşlar ben artık arkadaşım olarak gördüğüm insana kız bile yakıştırıyorum sonra da keşke çıksalar çok yakışırlar diyorum :)
    çok sakinsin diyorlar filan ama bence olması gereken bu :):)
  • karabasan_gzem • 15 Ekim 2006 15:17 • #515397
    Haklısın bencede düşman olmak saçmalık ama bazen öyle olmak zorunda oluyor:)Eski sevgilisini hala sevgilisiymiş gibi sahiplenen kıskanan kızlara sinir olurum ama, bitmiş gitmiş bir şey hala neyin kıskançlığını yaparlar anlamıyorum çok arkadaşım var gayet güzel bir ilişkisi olduğu halde eski sevgilisinin de böyle bir ilişkisi olduğunu öğrenip kuduran eheh kızları çözmek zor gerçekten gerçi erkeklerde de var böyle şeyler:))

    ayrılık sonrası dinlenmesi sakıncalı şarkılar gibi bir sınıflama yapamayacağım herşeyi dinleyebilir insan ya ayrılık öncesi ortası sonrası falan diye ayırmam ben:9