Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ayrılık sonrası dinsenmesi sakıncalı şarkılar...

  • SyS_fountain • 16 Ekim 2006 01:06 • #515445
    valla korn distured forsaken dinleyin ilac gibi geliyor 2 sene biriyle cikmstim ayrilica bunu dinliodum paso 1 2 gun agladım sızlandım sonra gectı :P solım sızede tavsıye ederım
  • cthulhu88 • 16 Ekim 2006 01:11 • #515446
    gidenin ardından üzülmeyeceksin, yanında olana da nasıl olsa gidecek gözüyle bakacaksın.

    oooo çok tehlikeli...:D
  • narkozz • 16 Ekim 2006 17:20 • #515488
    ee hayat ne kadar tehlikeliyse sen de o derece tehlikeli olacaksın :P:P hayatı anlayışla karşılamayacaksın tıpkı ölümün yaptığı gibi :):)
  • mansons pain • 16 Ekim 2006 17:28 • #515489
    distured ne ya
  • Birol • 16 Ekim 2006 18:05 • #515492
    Hayatı çözmüşsün ne güzel,süpersin :)
  • BLue_TeaR • 16 Ekim 2006 20:59 • #515500
    disturbed tür?
  • narkozz • 16 Ekim 2006 21:07 • #515503
    hayatı kim çözebilir ki :) bunlar sadece yapılması gerekenler :PP
    sağol yine de :)
  • astoldby_me • 16 Ekim 2006 21:49 • #515505
    yine d ebenim takıntım var terkettim üstünden aylar geçti hala unutmadım:S
  • narkozz • 16 Ekim 2006 22:00 • #515506
    pöff bir de böyleleri var kusura bakma ama...
  • astoldby_me • 16 Ekim 2006 22:36 • #515508
    ne açıdan kusura bakmiim ben salağım zaten ama eskisi gibi de olmaz ki..