Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ayrılık sonrası dinsenmesi sakıncalı şarkılar...

  • Kitamoto • 6 Kasım 2006 04:14 • #516828
    Evet:)
  • kuvvetmira_p • 2 Ocak 2007 12:17 • #520009
    ınfLamesss kardeşime katıLıyorum ama dinLediğim her şarkıda ben onu buLuyorum..birde böyLe irenç bi durum var:( :( :(
  • dark_ambient • 2 Ocak 2007 23:06 • #520071
    Burzum - Dunkelheit

    yanında alkoldan başka hiçbirşey olmamalı bu şarkıyı dinlerken kafa göz yarar inanılmaz bir etki bırakır o derece :)
  • NeGüZeL_İsTnbL • 3 Ocak 2007 01:03 • #520077
    Gripin - Karışmasın kimseler..
  • Ginoobili • 3 Ocak 2007 01:36 • #520078
    kesinlikle placebo - every me every you
  • chumbucket • 3 Ocak 2007 15:41 • #520097
    evet bu asla dinlenmemeli
  • rockci_kiz • 3 Ocak 2007 20:46 • #520117
    ne topicmis yaa bence bu ayrilipda hala seviyorum olaylarini gecin yaa cok sacma seviyorsan ölesiye seviyosan neden ayriliyosun oda seni cok seviyorsa birbirinize zarar vermezsiniz simdi sanki hic zarar vermiyorsunuz simdi belki hicbir zaman sevemiceksiniz akliniz herzaman birbirinizde cok acayip bi olay ayni o sacma dizilerdeki gibi. Seviyorsan sevginden ölürsün daha iyi böyle kahirdan ölmektense.

    Ya ne diyeyim sarki dinlemeyin dicem cok depresiona katiyo insani ama dinlemedende olmuyor Düs sokagi sakinleri hoscakal cok iyi bu islerde.
    Birde su is var neden ayrilinca üzülüyoruzki insan neden ayriliyo onu sevmedigini anliy veya anlasamadigini anliyor ondan ayriliyo neden agliyo üzülüyoruzki????
  • blitzkrieg • 6 Ocak 2007 20:57 • #520271
    arkadaşlar yazıların hepsini okuyamadım özür dilerim ama direkt başlığa cevap vereyim bakın bu durumalr da yani ayrıldığınızda değil de tersk edildiğinizde dinlememniz gereken grup
    "empyrium" bunu yazın bir yere bu grubu moraliniz bozukken dinlemeyin mazallah intihar neyin edersiniz. yani hemen hemen bütün şarkıları sizi çökertecektir "lover's grief" şarkısı bile adından da anlaşılacaktır.
    bir de ayrıldıysan neden üzülüyorsun gibi bişiler tartışılmıl galiba okuyamadım tam ama olay şudur ayrıldın mı, bıraktın mı yoksa
    terk mi edildin. işte bu 3. seçenek en kötüsü çünkü dumur durumlar o seçenekte oluyor. hepinize saygılar ve sevgiler arkadaşlar.

    not: galiba 4-5 ay aradan sonra ilk defa foruma girip yazı yazıyorum :)
  • deep_gırl • 13 Ocak 2007 16:14 • #520538
    kesinlikle aynı fikirdeyim
  • Soulforger • 15 Ocak 2007 20:33 • #520642
    Ah...Anlaşılan artık Kıraç'ta dinlemeyi yasaklıyorum kendime...